23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ekspert: Fakta vinder ikke kundekrig ved at være flinke

Faktas nye koncept går ud på at have de flinkeste medarbejdere, flere varer på hylderne og at tilbyde kunderne inspiration til madlavningen.

Det skal hjælpe kæden til at vende det store underskud fra sidste år. 300 mio. kr. vil blive brugt på at modernisere butikkerne frem til 2016. Det skriver Århus Stiftstidende.

Ekspert i detailhandel Bruno Christensen mener dog ikke, at Fakta vil sælge mere ved at være flinke og tilbyde madplaner. Han mener, at det afgørende er at have den laveste pris og den bedste beliggenhed.

Ifølge Christensen er der flere discountbutikker i Danmark, end der er brug for. Det er fordi, kæderne satser på at have flere butikker end konkurrenterne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.147|instance-web01